2015. április 9., csütörtök

Keresztesi László

Keresztesi László

Hogyan kerültél a kamera "innenső" oldalára?

Telefonnal kezdtem el "fotózgatni" és észre vettem, hogy tetszik nekem a pillanat megörökítése, egy idő után elkezdtem Facebookon csoportokba csatlakozni, nézni a képeket, és rá jöttem, hogy a telefon édes kevés egy igazi élvezhető kép készítéséhez, rengeteget olvastam a neten különböző fórumokon, blogokon, megvettem Scott Kelby könyveit, mire eljutottam oda, hogy lett egy saját gépem.






Ez milyen gép volt?

Egy Nikon D5000 18-55 kit objektívvel.

Mikor derült ki számodra egyértelműen, hogy hivatásszerűen is ezzel akarsz foglalkozni?


Öt hónapja van gép a kezemben, mint írtam a jövőt illetően bármi megeshet, azért igyekszem maximumot kihozni magamból. Munka mellett amennyi időt lehet, annyit rászánok mikor tudok, megyek és fotózok, folyamatosan blogok "hadát" olvasom és igyekszem frissiteni tudásomat.

Terror House - A felsőgallai vasútállomás

LongTime



Ha már a tudásfrissítést szóba hoztad, honnan szerzel inspirációt? Kik azok a fotósok, akikre "felnézel"?

Váraljai Zsolt fotógráfus, eszméletlen portré képei engem nagyon motíválnak, hogy egyszer én is belevessem magam a portrézás világába.

Winter cave - Téli barlang





City storm - Városi vihar

Melyik képeidre vagy a legbüszkébb?

A City storm, a Lake sundown című képemre.





Fire in the water - Tűzcsap a víztükörben

Mit gondolsz, miben rejlik a fotóid különlegességének titka?

Szerintem minden ember látásmódja más és más, mindenki saját képeiben lát valami különlegeset, s akkor jó, ha mások is látják, amit én láttam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése